lördag 10 oktober 2015

Ibland undrar jag....

Veckan började egentligen ganska bra. Sen var det en insändare i tidningen på onsdagen som gjorde mig så ledsen och förbannad. Tog mig tillbaks i tiden och känslan av maktlöshet. Jag bara bölade på morgonpromenaden och funderade hur det skulle gå att jobba. Men som alltid förr så fungerar mitt jobb som bästa terapin, jag vet faktiskt inte vad jag skulle ha gjort utan alla sköna ungar. Så dagen rullade på och gick ganska bra fast när kvällen kom så blev jag så där låg igen. Sedan gjorde jag en repris på torsdagsmorgonen, bölade i skogen, for till jobbet och hade en riktigt bra dag på jobbet. Sedan var det ytterligare insändare på fredagen som svar på den första. "Inhyrda pensionerade läkare ställer till oreda för patienterna" Utan att läkaren nämns vid namn så vet jag vem det syftar på. Jag har aldrig träffat en mer osympatisk person och denne ska unga människor som mår dåligt behöva träffa. Jag blir lite chockad över min reaktion och att jag fortfarande blir så arg..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar