lördag 17 oktober 2015

Var tog dagen vägen?

Fredagen försvann verkligen bort då jag gick i ladugården två stök och sedan skrev en tråkig uppgift som skulle in. Det är väl lika bra att skicka in det även om man inte är helt nöjd. Hittills har jag inte fått tillbaka någon så länge man gör dem. Gick med hundarna först på eftermiddagen eftersom de jagade på den här sidan. Tränade ett litet pass när jag kom tillbaks, Uno var riktigt duktig. Ibland är han så speedad så han inte hör någonting men det var han inte idag. Snabb och koncentrerad i stället! Jonas var borta så det blev middag för två i tv-soffan. Eftersom gubben tittade på hockey gick jag upp och tittade på idol. Med min stickning, hade ju det som rest uppgift. De första vantarna blev så otroligt fula så nu håller jag på med ett par till. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar