onsdag 16 mars 2016

Meriterad

För två år sedan höll jag på att sammanställa mina meriter tydligen. Det dök upp på fejjan häromdagen. Nu kan jag ju lägga till 1års slöjdstudier och 30 poäng till. Det är namne mig så jag blir lite imponerad själv. 

Meriter: Fritidspedagog examen, specialpedagogik 10 p, Lärarutbildare 7,5 p, Musik år 1-6 30 p, ITIS, PIM nivå 5. Har även varit examinator i PIM under tre år och utbildat kommunens pedagoger i IT. Så långt är det ju lugnt men ska man även nämna att jag målat hela vårt hus invändigt och utvändigt. Att jag inte är bangen att tapetsera, att jag inte är helt borta när det gäller att skruva och spika. Vi har ju för sjutton byggt världens bästa Kilafors Hundhall med våra egna händer. Jag har även byggt mina egna klätterhinder. Dessutom är jag grym på att baka. Jag kan även ordbajsa och skriva ganska dugliga rapporter. Jag kan fixa en hemsida och jag kan redigera en hel del film. Jag kan slå stolp eller slänga upp ett staket och köra röjsåg. Men jag kan även köra högtryckstvätt och dra ut en och annan kalv. Frågan är vilka av dessa meriter en eventuell arbetsgivare är intresserad av. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar