torsdag 24 mars 2016

Sån där torsdag igen


Jag tycker de här tre arbetsdagarna går fortare för varje vecka. Tisdagen blev konstig då en av kollegorna blev jättedålig, vi fick ringa efter ambulans. Skönt att hon fick hjälp och det var njursten som vi trodde. Dagen blev inte riktigt som planerat sedan. Glömde till och med att kolla hur sena barn jag hade på onsdagen. Då skulle vi nämligen på Djungelboken, esteternas slutproduktion. Hade mat med mig och åkte direkt till syrran. Föreställningen var bra som alltid, lite väl hög musik ibland. Det var ju världens bästa trumpet-Tomas soerem var kapellmästare också. Innan jag kom hem hade klockan hunnit bli elva. Bra trött var jag då. Lite seg i morse, skärtorsdag. En massa pyssel då det var den årliga äggtävlingen och annat påskskoj på G. Jag var och sjöng med förskolan och hade musik med bara sexorna eftersom 5: orna fick lite x-tra  på tisdagen. Var väldigt trött när jag kom hem, blev bara sittandes i soffan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar