måndag 14 mars 2016

Sportlov

Eftersom det var sportlov och jag absolut inte hade några önskemål på ledighet så kom det att bli så att jag jobbade ännu en fredag. I efterhand hade jag inte behövt bytt ledig dag då det ramlade ifrån en del ungar, men det vet man ju aldrig innan. Mysigt och jobba på lov också då det ju blir lite annat tempo. Jobbade alltså torsdag och fredag och sedan var jag ut i ladugården på fredag kväll. På torsdagen fick jag jobba med Jonas, konstigt att den lille pojken blivit så stor så han jobbar med mig. Han skulle också ha jobbat på fredagen men blev ledig. På fredagskvällen var det ju liksom dags för bandy igen och de var lite bättre än sist men Villa vann och gick därmed till final. Vi tittade på matchen på TV:n. Sedan packade jag lite eftersom Uno och jag skulle på semester.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar