lördag 5 mars 2016

Skön måndag

Var ledig på riktigt på måndagen eftersom jag slapp ladugården, Jonas gick på kvällen. Det är så ovant att vara just ledig, de senaste året har det alltid varit något jag borde läsa, skriva eller göra. Jag känner mig nästan lite rastlös. Började till och med att skriva lite på en uppgift som 6:orna ska jobba med i några veckor. Fixade en betalningsplan från CSN då jag visst tappat bort den jag fått på posten. Passade på att lägga in alla inbetalningar för året på banken på en gång. Sedan fick jag boka tåg åt Emil, han ska åka från Haparanda till Falkenberg. Det tar sisodär 24 timmar det! Fixade lite åt fåren så de fick lite större hage och kan gå in och ut genom dörren på framsidan i stället. Är ju så trist när det aldrig blir sol där bakom stallet. Nu kan de vara framför och mellan stallet och dyngstan också. På kvällen var Liza, Erika och jag och tränade. Vet inte varför men jag blev så fruktansvärt flåsig. Hundarna var duktiga tyckte jag. Vi körde denna lilla övning designad av Liza. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar