onsdag 9 mars 2016

Rastlös

Har väldigt svårt att vara sysslolös. Så nu när jag har varit ledig har jag ändå gjort klart en massa jobbgrejer. Inte för att jag måste utan för att jag tycker det är skoj. Det är ju sportlov och jag hade komp på tisdag och idag hade jag bytt ledig dag med fredagen. Idag var vi till Bollnäs, Stefan skulle på LRF konsult och jag passade på att klippa troll-trulset. Lämnade tillbaka några böcker på bibblan och köpte en turkos Ukulele. Var och köpte ny dammsugare till Hundhallen eftersom den gamla gett upp. Sedan var vi på granngården och pratade gräsklippare. Ja, det står ju inte på! Snart är det vår. När vi kom till Kila sken faktiskt solen, skönt! Eftersom både Liza och Erica lämnade återbud på träningen i kväll så bokade jag om och var dit en sväng på eftermiddan i stället. Städade och tränade med Salsa och Uno. Körde både A-hinder och gunga för det var längesedan och jag ska ju till Västernorrland och tävla i helgen. På kvällen gick jag i ladugården, sedan var det bandy igen. Bollnäs förlorade så nu står det 2-1 i matcher. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar