lördag 17 december 2016

Konstigt

Det har gått lite mer än en vecka sedan de sista kossorna åkte. Det är otroligt konstigt måste jag säga. Har funderat över en del konstiga saker. Vi har ätit middag runt sex varje dag, det är ovanligt tidigt för oss. En kväll när jag kom hem såg jag genom fönstret hur gubben stod vi köksbänken och hade börjat med maten. Det var en så ovanlig syn så jag liksom bara stannade upp. Det har ju liksom inte spelat någon roll om jag har varit sent på jobbet. Han har ju ändå aldrig varit klar tidigare än mig nånsin. I alla fall inte så länge jag kan minnas. Har även fått åkt in på affären för att köpa mjölk eftersom jag glömde det när jag var och handlade sist. När jag kom hem från morgonpromenaden en morgon blev jag helskärrad för det var någon som gick på övervåningen. Innan det kopplade att det var gubben :) han har aldrig varit inne den tiden förr. På fredagsmorgonen var jag till och med på jobbet innan han klivit upp. Mysko! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar