tisdag 6 december 2016

Till sist

Måndagen ägnade jag åt att göra många saker för sista gången. När jag gick där med skrapan så tänkte jag på hur ofta jag gjort det. Hann rykta allihop en sista gång inte så mycket för att de var lortiga. De flesta älskar att bli ryktade, vet inte men jag ville väl ge dom den sista omtanken. Mest har jag gått omkring och känt mig ledsen. Det är jättekonstigt när man har planerat detta i två år. På dagen mockade jag ur båda fårbäddarna. Den ena två veckor gammal och den andra 4. Så länge ska jag inte vänta innan nästa gång. Två veckor är nog lagomt. Sedan byggde jag om lite med krubborna också. Snart kan jag släppa ihop dem, ska fixa en grind bara. Var till Hundhallen och städade, kollade på nya dörren som pappa fixat. Var i ladugården den allra sista kvällen med damerna. Var och tränade med Erika på kvällen. Tog en promenad dit och hade de tre FF med mig. Vi byggde en 25 hindersbana med balans och tunnlar under. Shit vad vi sprang men skönt var det efteråt. När kvällen kom så hade jag skuttat runt några meter, detta trots att jag inte hade den på mig på träningen. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar