lördag 10 december 2016

Snurrigt nu!

Vet inte om det är all luciaträning eller alla förändringar i schemat som ställer till det men nog har jag känt mig extremt surrig den här veckan. Det är helt galet i både hjärna och i den yttre miljön. Det har nog aldrig varit så stökigt på fritids eller bland mina papper. På tisdagen hade i alla fall min fina vän från förr börjat jobba hos oss. Så kul att vi får ses lite när hon nu ska vara hemma ett tag. Jag lejde bort slöjden så vi kunde träna med F-2. Efter lunch var vi till kyrkan och tränade med de stora. På fritids hade vi drop-in fika både på tisdagen och torsdagen. Tur att jag hade mycket och tänka på för på tisdagen och onsdagen åkte alla kossorna. Ingen snö är det heller och mörkt både morgon och kväll. Tur man har bra reflexer på hundarna och pannlampa så jag kan räkna streck.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar