onsdag 28 december 2016

Mellandagar

Hade komp på tisdagen och semester idag. Men eftersom det var helt vidrigt ute igår så var jag iväg och jobbade lite. Det kom nämligen 1 cm snö uppe på den där isen som är överallt. Till och med i skogen är det vidrigt. Var till slöjdsalen och satte upp hyllorna som jag åkt runt med i bilen under ca en veckas tid. Ska ge mig på att sortera tyget på torsdag. Skulle behöva någon mer hylla och lådor. På eftermiddan bokade jag Hundhallen och promenerade dit med F hundarna. Vie fick köra lite "stanna kvar" och inkallningar. Sedan hann jag både träna två olika kombinationer med de andra två och dammsuga. Emil kom hem från Bollnäs och vi åt, sedan stack han iväg igen. Jag såg del två av Kent dokumentären på kvällen sedan. Idag hade snön blåst bort så det var bara isen att bemästra så idag vågade jag mig ut i skogen igen. Halmade och bytte vatten åt fåren. Gjorde en del fix med datorn som att renskriva en del grejer. Tex verksamhetsberättelse både vad gäller Hundhallen och webbmaster på klubben. Vid fem skjutsade jag Emil till bussen, nu är det sådär tyst och tråkigt här hemma igen.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar