måndag 23 januari 2017

Är det så här?

Alltså helgen som var, gubben lite krasslig så grejer vi tänkt göra fick vänta. Då står jag där med två hela dagar att bara fylla med vad jag vill egentligen. Inga direkta måsten alls förutom att sköta får och hundar. Är det så här det känns alltså? Ja hyr blev det då? Sket i ungefär allt och satt i soffan och kollade på skidåkning... nädå inte hela dagarna, jag strök, tvättade och sorterade agilitykombinationer från Hallen. På söndagseftermiddan kollade vi på bandy, Stefan hade köpt matchen från zinken mot Hammarby. De åkte på så mycket stryk så det var nästan hemskt. Under tiden hann jag fläta flera fleeceflätor dock. Lite senare på söndagen var Erika och jag och tränade. Vi var superseriösa och tränade tre kortare övningar. Samma svängar vi gjorde på kursen, Vie fick köra lite hon också. Såå glad !





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar