måndag 2 januari 2017

Herregud

Var till veterinären och tog stygnen på Vie, jag står vid hennes huvud och har koll. Helt plötsligt utan förvarning får jag ett sånt blodtrycksfall och typ rasar ihop över henne. De stackarna som höll på med Vie fick liksom ta hand om mig i stället. Jäklar vad läskigt det är när det kommer så fort. Blev visst alldeles vit i ansiktet (fast det såg ju inte jag) och kallsvettades. Jag tycker inte det är läskigt med blod eller så men det är andra gången det händer i en sån situation nu. Första gången var när de skulle rycka nageln på Emil då han hade nageltrång. Resten av dagen har jag mått lite illa faktiskt. Trots det har jag mockat fårstallet, lagat mat och gått med hundar. Så det var nog inte döden som knackade  på direkt :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar