lördag 28 januari 2017

Veckan

Den här veckan gick nästan ännu fortare än den förra. På tisdagskvällen hade vi fritidsträff så då blev det långdag. På onsdagen stängde jag ju men släpade mig åtminstone ut på en promenix på kvällen. På torsdagskvällen var Uno och jag på kurs igen. Stefan hade värmt pizza så jag hann faktiskt äta. Promenerade dit och vi körde två olika kombinationer. Vi tränade "kom hit" och runt på ett staket. Han var riktigt duktig fast det var svårt för mig att hålla koll på allt: armar, fötter, kroppens riktning och rösten. Sedan handlar ju allt om timing, allt ska ju ske så snabbt. På fredagen hade vi lite workshop på textiltryck på slöjden. Riktigt härligt kaos! Sedan hade jag lite extra musik med 2-3 då det inte blev något på torsdagen. Slutade tidigt och hann ut på lång promenad i solen. Sedan var vi och handlade. Var till Hallen och städade, hade Vie med som fick köra två kortare övningar. I övernattningsrummet fick jag städa igen eftersom rörmokaren hade varit där i veckan. Värmen fungerar i alla fall! 



Härligt kreativt på fredagsmorgonen.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar