fredag 14 april 2017

Långfredag

Körde igång ganska tidigt med träning med Liza och Helen på morgonen. Jag körde klass 1 banan med mina tre stjärnor. De andra jyckarna körde båda banorna de. Hade värsta vinterhanskarna på mig när jag gick hem och var helt stel om fingrarna ändå. Man kan ju säga att våren kom av sig lite. De lovade snö men det har det i alla fall inte kommit någon ännu. Fick hjälpa gubben att tvätta hans monster till bil, inget litet fordon det där. Konstaterade också att inte alla gamla bilar är fina. Farfars gamla Mercedes står ju där. Åt lunch och sedan somnade jag på soffan, brukar sällan hända men jag blev så trött. När jag vaknade sorterade jag flera pärmar med låtar från jobbet och kände mig väldigt duktig. Undrar om jag kommer att hitta det jag vill lite bättre :-) Tog en promenad till skogen innan jag nattade fåren och hamnade i soffan igen. Nu är det hockey, Brynäs spelar.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar