onsdag 5 april 2017

Vilomåndag

Ledig måndag betyder ju att jag i princip ska hinna klämma in jättemycket saker. Den här måndagen var inget undantag. Började med samtal till veterinären ang Kovo. Ställlde upp en halmbal innan jag släppte ut fåren. Hundpromenad följde så var i alla fall de nöjda en liten stund. Eftersom mina getter eller jag menar fåren hade kommit på att rymma i söndags så byggde jag ut hagen lite. Tanken är att det blir lättare att ta ström därifrån för det blir nästa projekt det att lära småttingarna strömmen. De blev jätteglada och betedde sig som barn på ett lekland. Suck! Var till Hambo och lunchade med gubben. Efter det mockade jag ur fårbädden, tre veckor sen nu så det var lite jobbigare. På eftermiddan var jag och fyllde samt lagade lite sandsäckar. På kvällen gick jag till Hallen och tränade. Klass 1 bana blev det! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar