tisdag 18 april 2017

Påskhelg

Den här påsken trots att den var sen måste nog vara den kallaste ever. Vi har klarat oss ganska bra med väldigt lite snö, sol och bara någon minusgrad. I jämförelse med södra Sverige där det varit -10 grader och snökaos. Trafik blir det ju alltid mycket den här helgen fast nu upplevde jag att det var mycket alla dagarna. Jag har krattat lite och plockat fram fler av mina hinder. Herregud vad tunnlar jag köpte i fjol, det hade jag glömt. Kan verkligen ha eget tunnelrace! Passade på när det blev för grisigt att vara ute och sorterade mina pärmar med låtar. Nio pärmar och det är bara sånger, vad mycket låtar det finns alltså! På lördagen var vi till svärmor och käkade lite påskmat. Stefan fick specialdesignat ägg med Leksands IF tema. Söta småkusiner det där! På måndagen tränade Peter, Helen och jag. Lite tidigare då det ju var röd dag. Körde övning innehållande skicka på hopp vänd, bakombyte, tunnel bakifrån och "fram". Ganska enkel övning men det fanns mycket att jobba med ändå. Trodde ett tag att man kanske skulle kunna träna ute. Men det var värsta opålitliga vädret med hagel / snö, sol och kyla. Filmade Vie lite den här gången!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar