fredag 14 april 2017

Påskpyssel

Den här veckan blev lite annorlunda, av olika orsaker hade jag inga vanliga lektioner. Det var äggtävling, Kulturskolan, simning och skärtorsdagsbus på programmet i stället. På tisdagen hade vi öppet hus på kvällen. Jag höll mig i gympasalen hela kvällen, vi ställde upp lite instrument som man fick testa. Det blev en ganska lång dag men tog ändå en promenad på kvällen. Solen gick ner och månen upp ungefär samtidigt. Gick förbi Hallen och låste eftersom vi haft öppet för banträning. På onsdagen gick jag dit själv och tränade på kvällen. Körde klass tre banan med alla tre. Sedan när jag gick hem kände jag att jag hade ont i ryggen. Vet inte vad jag gjort men antagligen något när jag tränade. Torsdagen gick fort och eftermiddan var lugn då det var lite barn på fritids. Hittade en bra film om häxor som vi tittade på. Mys!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar