söndag 11 juni 2017

Bro Håbo

Ha, ha stackars Helen som fick skjutsa denna spillra till människa som jag var. Hon fick liksom vara både chaufför och psykolog. Dessutom hade hon gjort lunchsallad till mig, en fin ny vän den där Helen. Som om det inte var nog så fick hon stanna på tävlingen ca fyra timmar längre. Hundarna var duktiga ändå, det var ganska kluriga linjer i starten. Jag körde någon flygande variant med Uno i båda loppen. Annars skulle de sitta så man kunde gå tre hinder bort. Sitta i starten är verkligen inte hans gren så vi valde bort den. Bäst gick det i ag 1 då han vann fast med 1 missat kontaktfält på A-hindret igen. Borde nog träna det ibland. Fina och många priser var det i alla fall. Vie strulade lite i slalomen i dag, gick ur med två pinnar kvar t ex. Hon hade inte det där riktigt fina draget som hon hade i helgen heller. Vi tog en lång promenad i skogen där när vi väntade på min sista start. Kom hem vid 21. Eftersom jag suttit ute i solen hela dagen så hettade kinderna. Jag vaknade flera gånger på natten sjöblöt i svett. Mådde riktigt dåligt fast vet inte om det berodde på solen eller nån sjuksläng.

Uno kollar in när jag går banan!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar