onsdag 14 juni 2017

Skolavslutning

På tisdagen for känslorna upp och ner. Dels för att ledaren också handlade om det här men.. Mest för att del 2 av serien visade sig handla om en gammal klasskompis till Olle, de gick tillsammans år 3-6. Han sa att han träffat henne när han var i Hudik. Det blir väldigt absurt. Reportern sa till mig att han träffat en kille i Olles ålder bara. Karin och jag pratade om den dagen då han gjorde det och det var längesedan nu. Vi delar helt klart en väldigt svår sak. Rep i kyrkan gick bra och sången till 6:orna blev succé. Det går bra så länge jag jobbar med barnen, det är den andra tiden jag mest bara bölar. Hann hem en sväng och gå med hundarna. Skönt! Skolavslutningen gick riktigt bra, allra helst med tanke på att vi tränat med Tomas och Peter bara en gång. Fick så många kramar och så snälla ord så jag var riktigt varm i hjärtat efteråt. Sedan att vissa elever överraskar en positivt är ju så kul att se. Älskar att flera tysta elever i 1-2:an tex hade anmält sig till att vara med i kören. Igår kväll sjöng de lite solo eller duo som det blir när man gör det med en kompis. Sedan var de ju så duktiga på sina instrument i år. Snabbfika på Hypperna efteråt. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar