onsdag 7 juni 2017

Häverö dag 2

Eftersom det var sån fin tävlingsplats, upplägget var bra och starterna förre än på lördagen så bestämde jag mig att åka även på söndagen. Då var det klass 2 och ombytta roller. Uno körde hopp och Vie agility. Det gick liksom ännu bättre än dagen före. Vie gjorde två jättefina lopp med ett missat A-hinder i den första och ett felfritt 2:a lopp. Så det blev en första och en andra plats. Uno gjorde två jättefina lopp också. Vann det ena och diskade sig med 4 hinder kvar i det andra. Vilket var så surt för han hade verkligen klarat av alla svårigheter. Han diskar sig för att han läser min svängsignal lite väl fort och missar en tunnel rakt fram. Så synd för det var sånt fint lopp! Banorna pendlade mellan långa raka sträckor till att man skulle svänga tight. Han var så otroligt fin att köra och det var jättesynd att det inte blev filmat. Det skulle vara kul att ha ett sånt lopp på film, när känslan är så bra! Det var en himla mysig klubb med ordning och reda. Trots att jag tävlat 20 år så var det mitt första besök där. Kommer gärna tillbaka. For hem och var hemma redan före tredje sedan förberedde vi för djurutsläpp vid Spännars. Satte upp fållan och stängde kört. Hittade Uno på bild från lördagen och sedan några pallbilder. 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar