måndag 19 juni 2017

Fixar

Grejar en massa innan vi ska åka bort. Stängt klart åt fåren och öppnat åt dem. Lät de ha allt ett tag innan jag plockade bort det gamla idag. De var jättesura när de upptäckte att de bara kom till fållan och inte längre. Kossorna kommer ju att komma hit vid huset när vi är borta antagligen. Nu ska jag bara upp med ett ledd så är det klart. Tränade lite på lördagen med Salsa och Uno. Ikväll kom Erika och Lava  och då tränade vi lite också. Körde en annan kombination eftersom jag kört den vi gjorde i torsdags flera gånger. Erika körde den fast lite annorlunda eftersom jag klippt gräset och flyttat lite på hindren idag. På lördagen var jag och stängde åt hästarna också. Håller på att tvätta lite kläder också, en del av Stefans luktar illa då de legat i skåpet i flera år. I morgon är det liksom fullt ös blir två svängar till Bollnäs börjar hos tandläkaren kl 8. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar