lördag 10 mars 2018

Nåt slags lov

Den här veckan har vi haft lov och på tisdagen fick jag möjlighet att dyka ner i ett riktigt skithål. Eftersom vi skulle städa ur modulerna då snickarna är klara så fick jag liksom börja med att göra plats. Nere i vår källare har det rivits ur både en gammal oljetank och en pelletspanna. Det ska ju liksom aldrig eldas där något mer så jag gjorde slag i saken och skurade golvet till och med. 
På onsdagskvällen for jag till Bollnäs och träffade Liza och Helen. På torsdagen hade jag ingen bra dag, ibland blir det bara så. Det var ett minne som dök upp och jag kände mig bara som en trasa. Tur man har snälla människor och barn runt sig såna dagar. Faktiskt de finaste man kan tänka sig. Jag är verkligen lyckligt lottad på det viset. Vi var till Söderhamn och badade. Ungar har nog hur mycket energi som helst! Jag förstår inte hur de orkade, jag blev liksom trött av att titta på hur de kutade upp och åkte rutchkana ner 😊 Hela dagen liksom! Hann hem en snabbis innan jag åkte till klubben på styrelsemöte. På fredagen var jag jätteseg och vi hade lite barn. Torkade lysrören i alla fall.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar