lördag 24 mars 2018

Veckan

På måndagen när jag var ledig var jag riktigt duktig. Hann massor av det som jag hade på min lapp. Var ut och städade i ladugården och flyttade alla fällarna in i ladugården. La dem därinne på tork liksom, har planer på att tova någon direkt så. Hade kurs både måndag och tisdagkväll den här veckan. Startade en fortsättning på måndagen och förutom några av mina gamla nybörjare så hoppade en till med som gått nybörjarkurs tidigare för några år sedan. Jätteduktig sheltie och en till ung tjej. På nybörjarkursen måste jag tänka till ordentligt till nästa gång då de ju är skitdiktiga. Det hände i alla fall något med vädret den här veckan. Då det äntligen blev lite varmare och började töa på allvar. När jag kom i onsdags var det supermysigt på rasten. Här hemma märktes det på att all snö från taken gled ner. Klarade fönster och sånt men det kommer ta tid innan jag kan öppna grinden in till gräsmattan. Fast å andra sidan kommer det ta tid innan slalomen smälter fram också. På helgen fick vi åka till Rabo (fick äta lunch) och träffa lilla kusinbarnet igen då de var hemma. Uppvaktade även Anna som fyller år snart, de skulle gå och se på Slutproduktionen som fick jättefina recensioner. Så kul! Elna verkar spela en riktigt rolig roll och är på scen väldigt mycket. Jag längtar tills Emil och jag ska gå, både 11/4 och 12/4 tror jag det är. 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar