lördag 3 mars 2018

Veckan

Den här veckan gick fortare än någonsin. Vet inte vad det är med tiden. Det blev ganska oskönt ute i alla fall sisodär -24 på mornarna. Traskade till Hallen både onsdag och torsdagkväll. På onsdagen dejtade vi Helen och dagen efter Erika. Henne hade jag inte träffat på väldigt länge. Fanns ju hur mycket som helst att uppdatera henne med. Lava ser dock allt sämre, fy vad trist på den fina agilityhunden. Hon är fortfarande samma glada Lava men det kommer ju aldrig bli så att hon kan tävla med henne. När jag gick hem bet det bra i kinderna i alla fall. Igår hade jag kortfredag och for till Bollnäs direkt eftersom Salsa var utan mat. Jag satte mig och renskrev lite inför kurser och så. Mycket spännande som händer framöver nu. Först blir det lydnadstävling nästa söndag i Hallen och jag vet några som ska tävla 😊 Inte jag eftersom jag har hand om köket. Efter det så är det dags för Annika Kurs i 1 1/2 dag. Sedan drar nya agilitygrunden igång och kort därefter en liten fortsättning för några som gått den första grunden. Börjar känna mig klar med bloggen: 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar