onsdag 14 mars 2018

Helg

På lördagen vaknade jag tidigt och bokade Hallen en timme på morgonen. Det var ganska kallt och eftersom det var fullt resten av dagen så passade vi på. Jag var jätteduktig och tränade ut men hade en tunnel liggande väldigt nära hindret så det blev diskriminering också. Alla var duktiga! Annars var lördagen ganska lugn, Jonas kom förbi så vi åt då och sedan var Emil och jag och handlade. Fixade en massa dokument till distriktet och uppdaterade hemsidan med sektorer och styrelse. 
På söndagen var jag vid Hallen då vi hade lydnadstävling i startklass. Jag både skrev och sålde kaffe. Det är jättekul att få skriva, eftersom man får lära sig lite om vad domaren tittar på. Det är ju kul att se olika raser också. Vi kände en som gjorde tävlingsdebut också, snart 12 år gammal. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar