lördag 11 augusti 2018

Äntligen jobb

Jag tillhör verkligen inte de som har ångest när semestern är slut, jag känner mig snarare lite övertaggad. Det märks på att jag kan vara en liten bit ostrukturerad. Jag startar lite där och städar lite här liksom. Till slut så har jag flertalet startade grejer som hänger i luften och ju inte blir klara. Det var härligt att återse barnen och lära känna de nya lite mer också. Badat har vi såklart gjort den här veckan, det var bara måndag och fredag det inte var väder.  Jag var inte ledig någon dag utan tänkte jobba två halvdagar (gick väl sådär) Har normalt svårt att åka hem och nu var det lite extra roligt att börja eftersom vi äntligen får flytta in i modulen. Som vi har väntat på bygglov, själva baracken och på att hantverkarna ska bli klara. Nu känns det galet roligt att montera de nya möblerna som vi noggrant valt ut dit. Eftersom vi flyttar runt möbler och flyttar in i andra lokaler så skapas även utrymme för att fixa till de andra lokalerna också. 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar