torsdag 2 augusti 2018

Sista veckan

Gick på den sista semesterveckan och trots att det kom lite regn så var det fortsatt varmt. På måndagen försökte jag vädra ur lite värme i Hallen men det hjälpte knappt. Började sopa mattan, det fungerade faktiskt ganska bra ändå. Sist så dammsög jag men det var ett elände för då fick jag med så mycket grus och gummigranulat. Jag har också skurat en del och är klar med mer än halva ungdjursladugården nu. På måndagskvällen for vi till Medsand, Iste för årlig kusinträff. Trevligt som vanligt så vi kom hem sent, vi hade mamma och pappa med i bilen också. Dagarna har sedan rullat på med lite webbjobb, skapat formulär till klubbens hemsida. Skrivit lite fakturor och grejer har jag också gjort. Har även fixat en del med Hallens då det är lite nyordning även där. Mycket som händer hela tiden! Fortsatt och mest badat med hundarna, trots att det kommit lite skurar med regn så har det varit fortsatt varmt. På onsdagen var vi och kollade på världens sötaste lilla Kira som kommit. Tränade faktiskt lite på onsdagskvällen också. Klockan hann bli framåt elva innan det var lite svalare, men då var det mörkt i stället. Tur jag har lampor! 




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar