söndag 26 augusti 2018

Vilken vecka

Tror inte jag någonsin känt mig så sliten och utarbetad som efter den här veckan. Jag har haft mycket på jobbet och också haft kvällsaktiviteter så jag inte ens hunnit hem. Vi hade sektormöte på måndagen, styrelsemöte på onsdagen och Afterwork på torsdagen. Jag märker direkt när jag inte hinner med det fysiska som de vanliga hundpromenaderna hur trött jag blir. Att hinna träna har inte varit att tänka på. Trots att jag är trött så kan jag heller inte sova. Det blir bara en dålig balans liksom. När kroppen inte får jobba sig trött men hjärnan går på högvarv. Äntligen så började i alla fall ungarna, så härligt att återse de gamla och få lära känna de nya. Vi har haft blandgrupper 30x30 min varje dag och jag har kört fallskärmen. Det är nog det enda bra med den här veckan, att få träffa barnen ❤️
Nä, förresten det finns en bra sak till och det är Helen och Hannas fantastiska mat 😊









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar