torsdag 2 augusti 2018

Freluga trädgårdscen

På söndagskvällen var vi till Freluga på Bo Kaspers. Det var den enda spelningen på Freluga så det var klart att man ville passa på. Stefan, mamma, pappa, Anna, Barba, Pär och Magda var också med. Det duggade lite när vi kom dit men senare sprack det upp och solen kom tillbaka. På vägen hem for vi till kyrkogården då det var Olof dagen. Det vänjer jag mig aldrig vid, att resterna av honom ligger där. Det kan jag liksom inte förstå. Det har varit många minnen som dykt upp på fb de senaste dagarna, minnen från innan det värsta hade hänt. Minnen från tiden innan jag visste att jag skulle kunna känna mig så ledsen. Innan jag visste hur det känns att inte vilja kliva ur sängen en del dagar. Jag har fortfarande inte röjt hans rum, det kan gå flera veckor utan att jag behöver vara där. Den här senaste veckan har jag varit där flera gånger. Bland annat för att jag bestämde mig för att städa på kanske årets varmaste dag och låg där en lång stund för att vila på hans säng. 



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar