fredag 3 oktober 2014

Ganska nöjd med veckan

Jag är faktiskt ganska nöjd med hur jag börjat få till det på jobbet. Ska man vara i gympasalen så måste det fungera smidigt, i fjol släpade jag instrument mest hela dagarna. Snart sååå ! Har fått dom att bära ner mitt gamla skåp och bytt så att idrotten har alla sina saker i det öppna förrådet. Jag tog det låsbara till musiken. Har fått upp lite fler hyllor i stora förrådet också. Har hittat stolar och pallar så vi slipper sitta på golvet. Den här veckan har jag beställt lite mer instrument. Har fått ett keyboard och en gammal resväska av två föräldrar. Väntar nu bara på en whiteboard, en hylla på hjul och lite fler hyllor. Akustiken är ju inte den bästa men man kan nog inte få allt. 

Sedan börjar vi få struktur på bloggen också. Jättelämpligt när vi kan ha den i iPhonen och blogga direkt. http://segersta.moobis.se/

Vi har även fått sjukgrejer till fritids vilket uppskattas.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar