fredag 17 oktober 2014

Ryggont

Hå, hå, ja, ja så kan det gå. Hade riktigt ont hela natten och har varit dålig hela dan idag. Till och med så jag hade problem att köra bil när jag skulle skjutsa Jonas till tåget. Eftersom de jagade på den här sidan och jag inte kunde gå med hundarna så for jag och handlade. Var på Apoteket och köpte voltaren, tycker det är det enda som hjälper och nu i kväll är jag faktiskt mycket bättre. Det värsta med ont i ryggen är ju att man knappt kan ligga eller sitta. Det bästa är att stå. Bakade både en sockerkaka och bullar . Tog en promenad upp till fåren och kollade till dem, matade och vattnade. Jag kopplade också bort strömmen på några ställen och stängde för neråt tjärn för jag tror inte de går dit ner i alla fall nu. På eftermiddagen tog vi den där promenaden då de slutat jaga. Sedan gjorde jag lite jobb vid datorn och fick gå ut och assistera veterinären som kom. Hon som kalvade i morse verkar ha åkt på kalvförlamning. Nu har Emil och jag tittat på Idol. Stefan såg inte mycket, ligger fortfarande kvar och sover därnere. Jonas är på fotbollsavslutning. Jag ska försöka sova, det går betydligt bättre att ligga nu än i går kväll i alla fall. Skönt då borde det vara på bättringsvägen.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar