fredag 31 oktober 2014

Tomt

Oj vad tomt det blev här hemma. Både Jonas och Emil åkte bort i går. Jonas till London och Emil till Växjö. Enda fördelen är väl mängden mat man behöver tillaga. Vi åt tacos på onsdagskvällen och det fanns rester kvar till två måltider till oss två. Eftersom jag hade bytt jobbdag den här veckan så blir jag hemma 5 dagar i rad nu. Vädret har varit fint men lite kallare, det var -4 grader på torsdagsmorgonen när jag skjutsade Emil och polare till tåget. Det blev ett pass agility ute för alla igår och idag fick Salsa och Uno ett varsitt hos fåren. Igår var vi och rev staket nere vid olbäcken där det ska avverkas. Vi gick runt skiftet som går ända ner mot skön. Så fint där nere! Jag har varit till Hallen och fyllt lite säckar och ställt om klockan till vintertid. Uno och Zeb var med och fick göra lite övningar. Ja, Zeb fick ju mest hämta tennisbollen då. Idag har jag gjort en god järning då jag under ca 1 timme satt i källaren och fyllde vårt vattensystem med luft. Tror att det ska hjälpa mot det dåliga trycket som vi får när alla kossor dricker. 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar