fredag 17 oktober 2014

Lilla julafton

Har haft riktigt roligt på jobbet då det kommit en massa grejer som vi beställt. Äntligen har jag fått hjul på min hylla och hyllplan i förrådet. Hyllan med hjul har jag förstärkare och högtalare på och baksidan har jag täckt med en whiteboard om jag vill skriva. Ibland är jag väldigt påhittig om jag får säga det själv. Igår kom det lite instrument också, synd bara att de kom till Ica. Tre jättestora kartonger som jag baxade in i bilen på väg till jobbet. Tur att jag hade takbox, lite dumt var det för jag bar upp allt till gympasalen och sedan råkade jag knäcka till ryggen när jag skulle böja mig ner. Sedan var jag inte fullt lika kaxig för jag fick riktigt ont i ryggen. En skön sak till är att vi fått förstärkning på fritids. Bra så kan rektorn ägna sig åt rektorsjobb och slippa täcka upp på fritids. Sedan behöver ju inte jag få extratid de fredagar jag behövt hoppa in. Jag kunde träffa kollegorna på tisdagsträffen vilket var underbart för jag har ju inte haft en aning om vad som är på G liksom. Skönt att vara två lite oftare på fritids också så man kan dela på sig lite grann. Dessutom är det en kille som börjat hos oss till ungarnas glädje. Har sökt en kurs också men jag tänker bara gå om jag får lite hjälp. Tänker inte betala en till utbildning ur egen ficka. Har sökt i alla fall så får vi se om jag kommer in, fler av oss som har sökt också. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar