onsdag 5 november 2014

Förbereder vintern

På måndagen hade vi lite av förberedelse inför vintern. Jag var och kopplade bort strömmen runt alla fållorna så nu har vi bara ström kvar på de två hagarna vi använder. Vi vände på alla badkar i kogatan och sedan fick jag en flygtur i skopan då vi fixade lite stuprör. Var till hundhallen och fyllde de sista tunnelhållarna. Snoddas och Uno fick följa med och träna lite. Kovo och salsa hade ju fått varit bort på söndagen så de fick stå över. På kvällen kom Emil äntligen hem. Skönt att gå och lägga sig och höra lite ljud på övervåningen igen. 

På tisdagen jobbade jag till 17 och åkte hem en snabbis. Sedan åkte jag till Ikea och Biltema i Gävle, köpte bland annat nya hundbäddar eftersom den söta Uno ätit sönder 4 stycken. Sedan åkte jag vidare till Arlanda där Jonas som kom från London landade i tid. Vi kom iväg strax efter 22 och var hemma vid halv ett. Skönt att slänga sig i sängen då. 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar