söndag 23 november 2014

Grå fredag

Fredagen var så där trist som det bara kan vara, snöblandat regn och mörkt. Hade sovmorgon men det hjälper ju inte mycket för jag är fortfarande förkyld. Skjutsade Jonas till Kila och kom på att jag hade ett presentkort på Coop. Handlade lite så vi klarade helgen, slipper jag det sen. Hatar att handla! Det var så tråkigt ute så jag hellre åkte pick-up med Stefan till Bollnäs. Han skulle hämta något snöblad. Jag följde med och var sällskap (han pratade dock mest i telefon) Alla var hemma på lunchen så jag gjorde hemmapizza. Efter det släpade jag mig faktiskt ut på en rejäl promenad. Sen hann jag inte mer för jag skulle i ladugården. Jo, vår diskmaskin gav upp, hade läckt en massa vatten så till och med golvet verkade ha fått sig lite skador. Kollade Idol på kvällen och äntligen så åkte den sista killen ut. Jag tyckte han skulle ha åkt redan för några veckor sedan ju. Hade sällskap av Uno i soffan. 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar