torsdag 20 november 2014

Krasslig vecka

Jag har varit toksnorig hela veckan nu. Tre arbetsdagar som varit långa är i alla fall slut nu. På tisdagen var jag nog värst, frös och hade ont i huvet. Men eftersom vi skulle ha fritidsparty så knallar man ju liksom på. Det är en del barn som är sjuka också så det blev bara 17 på festen. Det flöt på bra, vi gör det mesta på rutin. Tror vi ställde i ordning allt på 45 minuter. Inte allt för mycket godis hade jag köpt heller. Efter att vi städat så fick jag åka och hämta Jonas som missat bussen i Bollnäs. Han hade varit där för torsberg hade informationskväll. Kom hem vid halv tio och stupade i säng. Sedan har jag varit snorig både igår och idag också. Igår hade jag min ordinarie stängning och eftersom folk var sjuka och lediga på förskolan så tog jag stängningen i dag med. Det var till 18.30 dessutom i kväll så nu känner jag mig återigen ganska slut. Vi har kommit igång ordentligt med lucia i alla fall, skönt. Idag har vi pysslat på inför cafét som vi ska ha på fritids också, om två veckor ska vi ha det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar