fredag 6 november 2015

Dessa ständiga torsdagar

Jag tycker att varje vecka bara börjar och sedan är det torsdag igen. Det är både bra och dåligt att tiden går fort just nu. Å ena sidan längtar jag efter att bli klar med studierna men å andra sidan så hinner jag ju inget. Det är verkligen stressigt just nu och man får liksom dåligt samvete om man sätter sig i soffan en stund. På onsdags kväll for jag till Arlanda och hämtade Jonas och hans två kompisar. Planet var ca 1/2 timme sent så jag fick vänta en stund. På torsdagskvällen kunde vi äntligen ge Jonas hans present. Vi var till Ljusne på fredagskvällen och köpte en bil. Det var så mysko för Stefan hade surrat om en sån Peugeot 306/307. Det fanns massor på blocket på 206 men inte många 306:or som är lite större. Vi var i alla fall till Bollnäs och kollade på några på en bilfirma och på en i Kilafors. Ingen som kändes 100 men så när vi kom hem hade den där annonsen kommit ut. Lika bra vi åkte direkt då eftersom när jag hittat bra bilar förr så har vi inte ens hunnit ringa. Fast först på torsdagen fick han öppna paket. Jag hade slagit in flera och lurade ut honom både till brevlådan och stallet.  Till slut hamnade han i gittans garage där vi kört in den. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar