lördag 14 november 2015

Snurrar

Känns lite snurrigt på min planet just nu. Har massor att plugga och känner att jag hela tiden ligger efter. Det är ju bara det att det är en del annat som pågår också. Allt annat tar ju inte paus för jag pluggar på halvtid.... I skolan har vi börjat planera lucia och på torsdagen fick vi (4-6) åka in och se estettvåornas musikalredovisning. De var riktigt duktiga. Var även och tränade med småttingarna på förskolan och det var riktigt kul. De sjöng så jag trodde taket skulle lyfta. På torsdags kvällen hade vi vår årliga maskerad, det var lyckat som vanligt. Hoppas alla kunde sova trots lite läskigheter som filmrunda och sardinburk. Min gamla käpphäst kom till nytta igen eftersom jag var klädd som ryttare. Fick sån fin present av en förälder äkta Segersta honung. Snodde några bilder från bloggarna. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar