lördag 21 november 2015

Hektisk vecka

Jobb på tisdagen och torsdagen denna vecka. Hemma och pluggade på onsdagen och fick i alla fall iväg en skrivuppgift. Den skulle ha varit inne i fredags så det var ju inte direkt i tid. Både på tisdagen och torsdagen var dagarna fyllda med sång. Tränade med förskolan, f-2 och 4-6. Det gick riktigt bra på 4-6:ans första träning så det känns lugnt tycker jag. Det bästa är att världens bästa blåslärare lovat att kompa i kyrkan. Enda missen jag gjorde var väl att ta med texterna som jag kopierat ohäftade. Det blev lite stökigt om jag säger så. Torsdagen toppade jag arbetsdagen med arbetsplatsträff. Även om jag är helt slut efter långa dagar så får jag dåligt samvete om jag inte gör något. Unnar mig just nu inte mycket vila och känner mig ganska trött på att plugga. Det ska bli så skönt när det är klart. Tur att man får samla krafter hos barnen i bland. Snott bilden från förskolans blogg igen. Musik är ren glädje det!


Röran efter att vi tränat till lucia




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar