onsdag 11 november 2015

Utmaning del 1

Fick en stafett av min gamla kollega Maria gällande naturbilder. Jag lägger ut en naturbild på fejjan varje dag. Dessa är de fyra första.

Naturbild 1 av 7. Bakom våran ladugård 7.15 i morse. Gryning med snygg fotomodell och Digerberget i dimma i bakgrunden. Av skidbacken Norrlandsporten syns inte längre ett spår.

Naturbild 2 av 7. Blev glad när jag träffade på dessa kompisar idag igen. De har överlevt även denna jakthelg. De tillför mig och hundarna så mycket mer spänning i vardagen levande än på tallriken.

Naturbild 3 av 7. Trots det gråa novembervädret så slås jag av alla nyanser av grönt i skogen. Här har Uno hamnat i ett hav av ormbunkar.

Naturbild 4 av 7. Den här bilden är från förra veckan. Det var sånt märkligt ljus som lyste in genom fönstret så jag gick ut och tog denna bild på ett eldhav till himmel. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar