måndag 16 november 2015

Helgen bara poff

Hade ju trott att jag skulle hinna plugga i helgen i alla fall men det blev inte lång stund över. Med koskötsel och hundpromenad så var det ju bara ett par timmar över. På den tiden ska man ju laga mat och äta och sånt där man gör också. På söndagen var jag till Hallen och våldgästade gamla laget. Surrade en del och efter dom hade Erika och jag bokat en timme. Bara skönt att komma från huset. På måndagen fanns det lite mer tid fast jag gick i ladugården på morgonen eftersom Sara jobbat natt. Trots ett trist grått väder var jag tvungen att göra lite utejobb. Kopplade bort strömmen på alla fållor utom de två där vi har djur. Sedan fixade jag vattnet åt fåren också tog in baljan de haft och stoppade i värmebaljan. Hann skriva lite på eftermiddan. Synd bara att jag är så trött hela tiden. Fixade numren till hundhallen, bra så kan vi inte skylla på det heller när det blir fel.
Oo




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar