onsdag 15 november 2017

Detta evinnerliga

Snorande, rosslande och annat jag inte riktigt kan ta på. På fredagen fick jag åka på hälsocentralen igen för att ta kompletterande prover. Det var ju det där att jag nämnde att jag gått ner i vikt. Tror de tog fyra olika prover i alla fall. Det är ganska konstigt egentligen för jag trodde verkligen det skulle bli tvärtom när vi blev av med kossorna. Man gick ju så otroligt mycket när man gick i ladugården och gubben har ju gått upp han. Undrar ändå om inte det här jag varit med om i år gjort mig mottagligare på något sätt. Jag vet inte men jag har nästan aldrig varit sjuk förr och nu är det andra gången i höst. Eller också är det bara den dåliga sommaren som gjort det. Grejen nu är ju att jag liksom aldrig blir fri det. Det är huvudvärk och halsont typ varannan dag. Fredagen tog jag det väldigt lugnt, surade över att jag missade aw med jobbet. Lördagen var jag sämre ändå hade så himla ont i huvudet. Låg på soffan nästan hela dagen och inte var hundarna så ledsna för det. Det var nämligen pissväder, regnade snöblandat hela dagen. Gick ut med hundarna typ tre och då var det redan mörkt liksom. På kvällen så for vi i alla fall till Gävle. Hade köpt biljetter på Martin Stenmarks show syskonkärlek. Stefan och jag satt på ett eget ställe och de andra såg ut som kungligheter i sin balkong. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar