onsdag 8 november 2017

Helg och ny vecka

Helgen var lite halvseg, hade fortfarande inte den där riktiga orken. Så jag tog dagarna lite som de kom och körde inte igång några stora projekt. Fixade lite åt fåren, byggde ut deras fålla och städade. Det var ju allhelgona och jag tände min finaste lykta. Kollade även på lite tv jag missat, passar ganska bra när man är seg. På måndagsmorgonen åkte Emil hem igen, kul att fått rå om honom lite i alla fall. Kände mig piggare på måndagen och var till Bollnäs på förmiddan. Salsa var på seniorkoll fast jag hade nog målat upp det där lite mycket. Hon väger 16 kg och hon ser jättefin ut. Hon är ju pigg också, lite samma som när jag tappat vikt "om jag inte kände mig så pigg så skulle jag tro att jag var sjuk". Han lyssnade på henne och kollade tänderna och tyckte inte vi skulle ta något blodprov. For på Lyan och köpte hundmat, hittade pipisar med svans så nu kommer en viss terrier bli glad. Då menar jag inte Snoddas, utan Bonzo som ska ha dem. Var upp på klubben sedan och fikade, lämnade ett papper jag skrivit ut. Började städa undan hindren för vintern. Lämnar ganska mycket ute kan ju gå bra att träna ute både nu och tidigt i vår. Men vill ställa in de nya sandsäckarna och nymålade hindren. Vi har åtta gamla som duger att ha ute i alla fall. Åkte hem och lunchade och lite senare gick jag till Hallen med min stjärnor. Slängde upp några hinder och vips var det en kombo på 17 hinder. Blindbyten och bakombyten tränade vi och sedan satte jag upp däcket. Det var längesedan jag körde det faktiskt. Träffade på Helen och Liza en stund innan de skulle ha kurs. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar