onsdag 15 november 2017

Hipp, hipp hurra

För mig och min förkylning. Vi firade nämligen 14 dagar i tisdags. Nu är det onsdag och jag förstår liksom inte. Jag tyckte igår att det hade vänt, jag kände mig i varje fall inte trött när jag vaknade. Men idag är jag sämre igen, jag har ingen ork. Mina måndagslistor brukar inte gå av för hackor. Den här veckan skrev jag fyra saker och har bara gjort en grej på flera dagar. Var upp och vattnade fåren häromdagen och blev helt slut av det bara. På måndagen gick jag till Hallen en sväng på kvällen. Fick äntligen ge mina vänner vantarna jag stickat. Gubben han har jagat mig med en lapp så fort jag pratat i telefon. Han har även tvingat mig att ta nån nässpray som tydligen ska vara kanon. Jag började blöda näsblod och det skulle vara helt i sin ordning. Vem behöver doktorer när man har en bråkig gubbe liksom 😂









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar