torsdag 9 november 2017

Sjuk igen eller aldrig frisk?

Drabbades av återfall av huvudbry på natten till tisdagen och sov typ inget. Jag var trött och hes hela tisdagen. Dessutom startade jag morgonen med att läsa en artikel som tog mig tillbaka 4 år tillbaka i tiden. Dessa ständiga samtal om livets värde och vem som har rätten att bestämma över någons liv. 
Var helt slut när jag kom hem på kvällen och började nysa och snora men sov ganska bra i alla fall. På onsdagen hade jag knappt någon röst. Natten därpå sov jag inget igen men det berodde på att jag fick ont i halsen igen. Idag torsdag fick jag liksom bara inse att det inte gick att jobba. Har sovit halva dagen och sedan for jag ner till Hälsocentralen och tog halsprov. Tänkte bara så jag inte fått halsfluss men proverna såg ju i alla fall bra ut. Däremot fick jag hårda restriktioner om att spara rösten. Ibland är det lite värre att vara just musiklärare och var det inte just nu när vi ska igång med lucia så skulle det ju vara lättare. Hoppas det räcker med vila över helgen nu 😞

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar