måndag 19 februari 2018

Bra helg!

På lördagen jobbade vi! Personal och styrelse var på scandic i Bollnäs. Kul att se hur det ser ut där, är ju inte så ofta man är på sitt hemmahotell om man säger så. Det var en mycket bra dag tycker jag som avslutades med gemensam middag. Jag blev uppvaktad också för jag fyllt år. Trevligt! Utanför fönstret stod en gubbe som nog fått i sig för mycket.

På söndagen var jag först ut med hundarna och sedan var jag till Hallen där vi ju hade träningstävling. Det var väl åtta stycken som var där tror jag, de fick riktigt bra med tips tyckte jag. Alla verkade nöjda, utom Candy som inte var så nöjd när hon fick sitta i buren.


Blev bjuden på lunch på Hambo, vilket var skönt att slippa laga mat ännu en dag liksom. Var och satte upp lite krokar till de nya hindren i Hallen. Fyllde någon sandsäck till. På eftermiddan gick jag dit och tränade lite med Helen. Efter det var vi här hemma och åt hårdmackor och planerade lite sektorsgrejer. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar