torsdag 22 februari 2018

Road

Har så jäkla roligt åt en del saker just nu. Saker jag läser på nätet t ex om hur vissa beskriver vissa saker. Det är både fascinerande och oerhört intressant att läsa. Mest är det roligt, skitroligt faktiskt. Det är bara goda nyheter, för klubben, för mig och för de också. Vad himla kul för dem att de hittat rätta stället att få engagera sig. Mest eftersom de förut mest lagt sin energi på att vara nejsägare och bakåtsträvare. Eller de har ju rullat tummarna också förståss, de verkar ha varit mycket upptagna med det faktiskt. Om man tittar tillbaka två år så inte fasiken hände det mycket under de åren när de satt i rodret. Jag skrev i början av 2017 i en diskussion att jag var den som borde kliva av. Att jag kände mig felplacerad. Jag kände nämligen inte att det var rätt sätt för mig att utveckla agilityverksamheten på klubben. Då menar jag det där med att sitta i sektor skulle vara ett krav för att få ta del av det som arrangerades. Jag läste faktiskt de där inläggen häromdagen igen. Jag skrattade lika mycket då mest eftersom flera utrycker att de ju egentligen inte vill eller har tid att göra nåt. Så nu har de visst fått en massa tid över också. Det jag skriver där skulle jag dock kunna säga nu också, jag tycker exakt lika nu som då. Skrattar också när jag läser direkta lögner som att någon skulle ha hotat med att låsa in hindren. Hela situationen borde dock bli ett jättelyft för hela regionen. För alla som vill träna hund i alla fall! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar