fredag 16 februari 2018

Vilodagen

Måndagen som var ledig gick åt till att återhämta mig, jag låg efter med ganska mycket. Gjorde en del måstegrejer men annars slappade jag mest. Bytte vatten åt fåren och halmade. Det var också tur att jag var hemma för de kom och grävde för bredband ända in på gården. När de var närmast väggen så skakade hela huset. Salsa var jätterädd, så tur ändå att det blev på en dag när de hade sällskap. Sedan grävde de bort internetet och snön bara fortsatte att vräka ner. Det var bra att vara ledig i alla fall för då fick man titta på skidskyttet vid lunch. Eftersom en åkte till sig en silvermedalj så var det väldigt skoj att man kunde få seden skrällen. Jag gick till Hallen på eftermiddan och städade undan efter helgen och tränade. Filmade några till som jag ska ha till kursarna. Sedan tränade vi lite också innan jag gick hem med hundarna. På kvällen var det ju kurs igen, det är så kul och se när polletten börjar ramla ner. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar