torsdag 22 februari 2018

En seg måndag till

Veckan började med ledig måndag, jag var ovanligt seg hela dagen. Var till skogen med hundarna men hade huvudvärk och kände mig allmänt slut hela dagen. Fixade lite med hemsidan, skickade mail till de som stod i kö på kurs. La ut den (kursen) på hemsidan också sen. Var till Hallen och skruvade upp lite fler grejer. Tog en till promenad på eftermiddagen och degade i soffan en timme innan kurs. Är så himla mysigt med alla goa hundar och människor. Jag tycker det är jätteroligt ju nu när jag klivit över det där lilla hindret ”inte kan väl jag?” När vi åkte från Hallen på kvällen så snöade det igen. Tror det snöat lite varje dag i typ tre veckor ❄️
Fina Noss som kör lite agility på gamla dagar, han till och med skällde idag.



Men bara så att vi vet är vår hall en käpphästhall!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar